Isabella Bergh

Hej jag heter Isabella Bergh och är 15 år!
Jag bor i Sundsvall med min familj på en hästgård :) Just nu har jag 2 hästar, en storhäst som heter Cricket som jag har haft i lite över 1 år. Han är valack efter Contender född -96 i Tyskland. Han är inte enkel på nått sätt. Stark, pigg, stutsig och väldigt jobbig att rida på marken men vi kämpar på! Vi hoppar just nu 120 men försöker hoppa 130 under året :)
Sen har jag även en c-ponny som heter Sturevallens Caskad (Casse) som jag hoppar msv a (120) på. Har haft 4 fel 3 gånger de här året så vi lyckades tyvärr inte kvala in till SM men var med i mhpc och vann den :) Casse är en valack född -96 och kommer från Skåne! Vi har massa placeringar upp till msv a. I år ska vi kvala in till SM! ;) Han ska även säljas till sommaren..
Casse:
Cricket:




//Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0